سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://115simoorgh.ParsiBlog.com
مجله دانستنیهای فوریتهای پزشکی سیمرغ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
سایت های استان مازندران
لینک مجلات مفید

هرکول پوآرو در اورژانسیه

 

نویسنده:جمال رضایی اوریمی

می توان پای هر کسی را به فوریتها کشید و این بستگی به این دارد که در کدام پایگاه و در کدام شهر شیفت باشی که در آن صورت سوژه های رنگارنگ و جور واجور به سراغت خواهد آمد. حالا بعد از اینکه سوژه ها گاه و بیگاه به نزدت می آیند این بار با توجه به نوع سوژه و موضوع ماموریت ها آدمهای خاص و ویژه ای هم وارد گود اورژانسیه می شوند که امروز پای هرکول پوآرو به اورژانسیه باز شد.

شدوع ماجرا از این قرار است که اگر به یک ماموریت با موضوع سقوط از ارتفاع بروید و ببینید یک خانم جوان متاهل بیست و اندی ساله که با لباس رسمی و کفشهای اسپورت از ارتفاع تقریبا 5 متری به پایین افتاده باشد و علت را شوهر این خانم سر خوردن هنگام تمیز کردن پنجره اتاق و افتادن در حیات خانه اعلام می کند، انگاه کمی ماجرا برای شما جالب می شود.پاک کردن پنجره آن هم با کفشهای اسپورت و لباس رسمی در صورتی که پنجره اتاق هم طبق گفته همکارم کاملا کثیف و کدر بود.

اما همکارم که از دوستان دیرینه و صمیمی ما نیز هست اشاره ای به بنده کرده و گفته که پارسال یک ماموریت اورژانسی به منزل یکی از کارآگاهان پلیسی قدیمی رفته و شماره تلفن همراه وی را نیز یادداشت کرده است.ما هم که دیدیم که ماجرا پلیسی است و گره آن بایستی باز شود ، پس چه کسی بهتر از هرکول پوآرو.

همکارم تماس گرفت و با یک تماس سرانگشتی هرکول پوارو را فراخواند. ناگهان صدای زنگ پایگاه به صدا در می آید و هرکول پوارو خان وارد می شود.با کمی جستجو و بررسی متوجه می شویم که این خانم با شوهرشان مشکل خانوادگی نیز داشته و خانم چند روزی را به علت قهر در منزل پدر محترمشان سپری کرده بودند و شوهرشان امروز ایشان را به منزل آورده بودند تا بلکه دوباره بتوانند با هم زیر یک سقف زندگی کنند.

هرکول پوآرو خان تمام مدارک و شواهد را از ما درخواست نمود و ما نیز دودستی همه اسناد و مدارک را خدمتشان تمام و کمال عرضه نمودیم تا ایشان بتوانند گره این معما را بگشایند که آیا این اتفاق یک حادثه عمدی بود یا غیر عمدی.وقتی که بیشتر به ماجرا اندیشه نمودیم چند فرضیه به سراغمان آمد:1- حادثه در اثر بی احتیاطی هنگام پاک کردن شیشه رخ داد. 2- دلیل حادثه خودکشی بوده است. 3- دلیل دیگر این اتفاق تهدید آقای شوهر و به دنبال آن فرار کردن خانم و پریدن خانم ار پنجره و سقوط کردن در حیات خانه می باشد.

به هر حال این ماجرا برای ما بسیار جالب و جذاب و به نوعی معما گونه بوده است که امروز با آن برخورد کردیم.حالا با توجه به این مطالب نظر شما چه می تواند باشد؟؟؟!!!آیا فکر چهارمی هم به ذهن شما خطور می نماید؟




[ پنج شنبه 94/3/7 ] [ 8:30 عصر ] [ جمال رضایی اوریمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تماس با ما
درباره وبلاگ

این یک مجله ای است مفید و سرشار از مطالب ارزنده و جالب توجه برای همه مردم. این مجله بازتابی است از زندگی من.


برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


وبلاگ های پزشکی
امکانات وب
l
Online User
امکانات وب


بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 129
کل بازدیدها: 660986