سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://115simoorgh.ParsiBlog.com
مجله دانستنیهای فوریتهای پزشکی سیمرغ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
سایت های استان مازندران
لینک مجلات مفید

خاطرات پرسنل اورژانس 115

پولهام کو؟!

 

خاطره من مربوط به سال 1384 می شه. یه روز سرد زمستونی که مأموریت در پایگاه خیابون آتشگاه بود صبح زود به پایگاه اومدم بعد از تعویض لباسهای شخصی ام با لباس فرم اورژانس مقداری پول از جیبم درآوردم و داخل جیب کاپشن فرمم گذاشتم تا واسه تهیه صبحانه برم بیرون و برگردم.


در همون حین از اتاق فرمان به ما دستور حرکت دادند واسه یک مأموریت حادثه ای که در خیابان شهدا اتفاق افتاده بود.

به سرعت خودمون رو به اونجا رسوندیم اما در بدو ورود به صحنه متوجه شدیم مصدوم فوت کرده. یک موتور سوار که با سرعت زیاد به تیر چراغ برق برخورد کرده بود و در دم تموم کرده بود مردم روی جنازه اش کلی پول ریخته بودند و دور و برش شلوغ بود. با اینکه مطمئن بودیم که مصدوم ازدنیا رفته اما بر حسب وظیفه بالای سرش رفتم تا علائم حیاتی شو چک کنم. نبضشو گرفتم اما متأسفانه اون اتفاقی که نباید بیوفته افتاد !!

بله همه پولهایی که توی جیب کاپشنم بود سُر خورد و افتاد بیرون کنار جنازه و وسط بقیه پولها. حالا مگه دیگه می شد با اون همه چشم که داشت منو نگاه می کرد ، دست دراز کنم و پولمو بردارم.

خلاصه دیدم کاری نمی شه کرد چون همین مونده بود که مردم بگن مأمور اورژانس 115 پولهایی که روی جنازه ریخته بودند رو جمع کرد گذاشت جیبش.

مجبور شدم قید پولها مو بزنم و برگردم پایگاه و این خاطره ای شد فراموش نشدنی که هم خدا بیامرزی واسه اون بنده خدا می شه و هم لبخندی تلخ به لب من


 


[ یکشنبه 93/11/5 ] [ 3:38 عصر ] [ جمال رضایی اوریمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تماس با ما
درباره وبلاگ

این یک مجله ای است مفید و سرشار از مطالب ارزنده و جالب توجه برای همه مردم. این مجله بازتابی است از زندگی من.


برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


وبلاگ های پزشکی
امکانات وب
l
Online User
امکانات وب


بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 662315