سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://115simoorgh.ParsiBlog.com
مجله دانستنیهای فوریتهای پزشکی سیمرغ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
سایت های استان مازندران
لینک مجلات مفید

این پرستار چگونه متحول شد؟ 

این بخشی از خاطرات «اعظم نامداری‌پور» از بانوان ایثارگر دوران دفاع مقدس است. در این خاطره آمده است: یکی از مجروحان بستری در بخش «آی سی یو» یک هفته در کما(بیهوشی) به سر می‌برد. پس از یک هفته چند لحظه چشمهایش را باز کرد و یکی از پرستاران را صدا زد و گفت:

خواهر خواهش می‌کنم یک ورق و قلم بیاورید و چیزهایی را که می‌گویم یادداشت کنید. پرستار گفت: ورق و قلم دارم بفرمایید تا من بنویسم. مجروح گفت: بنویسید که من در تاریخ ... و در ساعت ... شهید می‌شوم. به پدر و مادرم هم می‌گویم من به آرزویی که داشتم رسیدم و آقا امام زمان (عج) را دیدم و امام این نوید را به من دادند.

پس از گفتن این چند جمله دوباره مجروح به حالت کما می‌رود. پرستار که صحبت‌های مجروح را نپذیرفته بوده، سعی می‌کند که حرف‌های او را فراموش کند اما از طرفی هم او را زیر نظر می‌گیرد تا ببیند تا چه حد صحبت‌های آن جوان صحت دارد. درست همان ساعتی که مجروح گفته بود بالای سر او می‌رود. در یک لحظه می‌بیند که تنفس مجروح قطع می‌شود. خیلی تلاش می‌کند او را برگرداند اما موفق نمی‌شود و مجروح به شهادت می‌رسد. پرستار که از اعتقادات مذهبی کاملی برخوردار نبود با شهادت آن برادر متحول شد. او گفت پس از این که مجروح با من صحبت کرد خیلی تلاش کردم که به خودم بقبولانم که حرف‌های او صحت ندارد و او این حرف‌ها را در عالم رویا گفته است اما وقتی که او درست در همان تاریخ و لحظه‌ای که گفته بود به شهادت رسید من دگرگون شدم و از آن روز به ارتباط روحانی و امدادهای غیبی ایمان آوردم.

منبع:ایسنا



[ شنبه 94/1/22 ] [ 10:39 عصر ] [ جمال رضایی اوریمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تماس با ما
درباره وبلاگ

این یک مجله ای است مفید و سرشار از مطالب ارزنده و جالب توجه برای همه مردم. این مجله بازتابی است از زندگی من.


برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید


وبلاگ های پزشکی
امکانات وب
l
Online User
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 660663